Häufig gestellte Frage / Поширені запитання

Що таке цифровий індифікатор ?  (зазначено при заповненні анкети на участь) 
Це набір з шести цифр та двох літер, які кодують персональну інформацію про особу. Призначення у рамках проєкт для забезпечення анонімності особи.

Чи можу я прийняти участь у проєкті, якщо ніколи не писав/ не писала казок?
Звісно! Наша команда  з радістю допоможе створити казку.

Якщо я не маю натхнення ?
Можна скористатись онлайн генератором казок https://kazka.fun/ 
Або прослухати аудіоказки. 

Чи може написання казки допомогти подолати бар'єр у спілкуванні ?
Так, написання казки може ефективно допомогти подолати бар’єри у спілкуванні, сприяючи розвитку мовлення, емоційного інтелекту та міжособистісних навичок.

 У чому різниця між просто написанням казки та казкотерапією?
Різниця між написанням казки та казкотерапією полягає в цілі, методі та глибині впливу: казка — це творчий продукт, а казкотерапія — це цілеспрямований психотерапевтичний процес, що використовує казку як інструмент для емоційного розвитку та корекції.
Написання казки — творчий процес
Мета: створити художній текст — для розваги, навчання, передачі цінностей.
Форма: може бути індивідуальною або колективною, без обов’язкової терапевтичної мети.
Результат: готова казка з сюжетом, героями, моральним посилом.
Вплив: сприяє розвитку уяви, мовлення, креативності, але не завжди має глибинний емоційний ефект.
Казкотерапія — психологічна методика
Мета: допомогти людині усвідомити, прожити або трансформувати внутрішні переживання через казкову форму.
Форма: може включати читання, аналіз, написання або драматизацію казки — під керівництвом психолога, педагога чи терапевта.
Результат: не просто текст, а внутрішня робота над емоціями, поведінкою, страхами, самооцінкою.
Вплив: глибокий — казка стає дзеркалом внутрішнього світу, допомагає знайти рішення, зняти напругу, змінити ставлення до ситуації.
Казка — це інструмент, а казкотерапія — це метод. Написання казки може бути частиною казкотерапії, але лише за умови, що процес має терапевтичну мету, структуру та супровід.

Яка наукова база, література та джерела вашої роботи ?
Was ist die wissenschaftliche Grundlage, Literatur und Quellen Ihrer Arbeit?

Berezan, V. (2020). Information and communication competence of socionomic specialists. Monograph. Kyiv: Astraya Publishing House. [in Ukrainian].

Donnchaidh, S.M. (2023). How to write a fantastic fairy tale. Literacy ideas. https://literacyideas.com/how-to-write-a-fairy-tale/

Jones, P., & Pimenta, S. (2020). Therapeutic fairy tales for children and families going through troubling times. Routledge. https://doi.org/10.4324/9780429286087

Kazachiner, O., Boychuk, Yu., & Halii, A. (2022). Fairy-tale therapy: scientific and methodical aspects. Monograph. Boston: Primedia eLaunch.

Kobzieva, I. (2022). Overcoming mental trauma in children by means of fairy-tale therapy. Bulletin of the Dnipro Academy of Continuing Education. Philosophy & Pedagogy, 1(2), 66-72 [in Ukrainian].

Moskalenko, S. (2023). Fairy tales in war and conflict: the role of early narratives in mass psychology of political violence. Peace review. A journal of social justice, 35(2), 227-236.

Numo. (2022). Platform for the development of preschoolers. https://numo.mon.gov.ua/

Pavlusha & Java. (2022). Telegram channel with fairy tales and lullabies. https://t.me/pavlushaiyava

Tymchuk, L., Stolarczyk, M., & Ruban, L. (2021). Use of digital narrative technologies in teacher training to assist children affected by military operations. Inclusion and integration in education. Piotrkow Trybunalski, 291-314. http//doi.org/10.25951/4450

Wiley, O. (2023). How drawing and fairy tales heal the trauma of war. Solution from crisis psychologists. Rubryka. https://acortar.link/yl28zr

Немає коментарів:

Дописати коментар